środa, 26 lutego 2014

Za co mozemy byc wdzieczni?

To nie jest Swieto Dziekczynienia, ale tak naszlo mnie na rozmyslanie na temat "rzeczy", za ktore jestem wdzieczna.  Przeciez nie jest wazne, co zlego dzieje sie w naszym zyciu. Wazne jest wlasnie to, ile dobrych rzeczy mamy w zyciu, ile marzen sie spelnia, ile dobrych ludzi spotykamy na drodze. Na mojej liscie znalazlo sie wiele punktow, ale skrocilam ja do kilku najwazniejszych i ponizej mozecie je przeczytac. Chce sie z Wami podzielic moim szczesciem i moze naklonic do wlasnej refleksji.
 
 
Za co jestem wdzieczna?
 
1. Za mojego wspanialego meza - ciesze się, ze go poznalam, ze przezylismy wspolnie tyle lat, przetrwalismy te lepsze i gorsze dni, ktore wiele nas nauczyly i dzięki ktorym jestesmy takimi ludzmi jakimi jestesmy. On jest najlepsza osoba, ktora przytafila mi się w zyciu. Nie potrzebuje nikogo ani niczego wiecej. To z nim jest mi najlepiej, najbezpieczniej, najzabawniej.

2. Za to gdzie teraz jestem - przeprowadzka do Londynu moze nie byla za dobrze przemyslana, ale nie mam czego zalowac. Nie musze zostawac tu na stale. Mam do czego i do kogo wracac w Polsce. Jednak to miasto daje mi wiele roznych mozliwosci i uczy nowych rzeczy.

3. Za to kim teraz jestem - dokonalam tego dzięki sobie, dzięki napotykanym na mojej drodze ludziom (lepszym i gorszym), przezyciom (tym tragicznym i tym przyjemnym). Jeszcze wiele musze się nauczyc, wiem jednak, ze jestem dobrym czlowiekiem,  podazam zgodnie ze swoim sumieniem itd.

4. Za cala moja rodzine - ktora mnie wspiera (slowem i czynem), pomaga w trudnych chwilach, wyslucha, martwi się gdy dlugo nie dzwonie. Wiem, ze moge na nich zawsze liczyc.

5. Za naszych nowych przyjaciol - ktorych poznalam w Londynie, ktorzy pokazali mi ze mozna pomagac innym zupelnie bezinteresownie i czerpac z tego wielka radosc, ktorzy pomagaja w trudnych okresach, przesylaja duzo dobrej energii.

6. Za kazdy dzien - ten lepiej a czasem gorzej spedzony. Za to, ze swieci slonce, a nawet pada deszcz. Za to, ze stoje w korku i za darmowa kawe na stacji. Probuje cieszyc się kazda chwila.

7. Za zdrowie - pomimo alergii, nawracajacego bolu zatok to i tak jestem szczesliwa i dobrze się czuje. Takie problem, to nie problem. Bywaja gorsze. Dlatego staram się jesc zdrowo i uprawiac sporty.

8. Za wakacje zycia - za tydzien lecimy ze znajomymi na cudowny dwutygodniowy wyjazd do Tajlandii. Jestem pelna obaw ale i radosci. Nigdy nie bylam az tak dalego, w tak tropikalnym kraju i ze znajomymi na urlopie. Po powrocie zdam obszerna relacje z wyjazdu. Tajlandia nie byla miejscem, do ktorego marzylam by pojechac. Bedac w Polsce było to marzenie nie do spelnienia. Teraz jest, dlatego się zdecydowalismy.
 
 
Mowienie o dobrych rzeczach i uswiadamianie sobie wszystkich powodow do szczescia, jakie mozna miec w zyciu jest zawsze swietnym pomyslem, chociazby do tego by poprawic nastroj, przestac sie dolowac i w koncu uzmyslowic sobie, ze nasze zycie jest piekne!
 
A za co Wy jestescie wdzieczni?

6 komentarzy:

  1. piękne rzeczy wymieniłaś :) ja oprócz podobnych (nie chcę w komentarzu całej listy robić) jestem też wdzięczna za małe "codzienności"
    codzienny buziak na dzień dobry i dobranoc, uścisk, uśmiech... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak, te malutkie codzienne rzeczy tez sa mile i wazne :)

      Usuń
  2. Niby małe drobiazgi, a tyle dają w życiu. Dobrze jest je analizować, widzieć je. Ja jeszcze jestem wdzięczna za to, że mam co do garnka włożyć, że mam dzięki temu siły by stawić się oko w oko z okrutnym nieraz światem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to te male rzeczy tworza duze :)
      Zgadzam się z tym co piszesz.
      Dobrze jest je spisywac gdyz wiemy, ze naprawdę posiadamy duzo. Niektorzy mowia mi, ze oni nic w zyciu nie osiagneli, ze nic nie maja, a to nieprawda. Trzeba się tylko rozejrzec :)

      Usuń
  3. Fajny post:))Ja również zrobiłam takie podsumowanie wczoraj. Miło jest czytać i za jakiś czas w chwilach zwątpienia powrócić do tego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Bardzo fajnie jest wracac do takiej listy i spogladajac na nia w ten sposob, ze jednak nasze zycie nie jest nudne i do dupy.

      Usuń

Dziękuję bardzo za twój komentarz.

xoxo, Basia