środa, 5 lutego 2014

Nowe plany na luty

Luty jest krotki ale intensywny. U nas znowu duzo się dzieje. Ten miesiac bedzie bardzo pracowity, gdyz mamy wiele spraw do zamkniecia, przeorganizowania.
Zauwazylam, ze gdy lista z rzeczami do zrobienia laduje na blogu i wszyscy maja do niej dostep, to jakoś mnie to bardziej motywuje do dzialania, do realizacji kolejnych punktow. Dlatego tez postanowilam sobie, ze znowu stworze  liste (w tym miesiacu jest to mini lista z najwazniejszymi zadaniami) abym niczego nie zapomniala i miala do niej wglad nawet wtedy gdy nie ma ze mna swojego kalendarza.



Lista na luty:

1. Dokonczyc planowanie wakacyjnego wyjazdu do Tajlandii - najwazniejsze wycieczki, noclegi i bilety juz zalatwione i wykupione, czeka nas jeszcze dopracowanie szczegolow.

2. Zaczac pakowanie - mimo, ze wjezdzamy za ponad miesiac, to musze dokladnie wszystko rozplanowac bo chcialabym spakowac się, uwaga ... tylko w 7kg. Mam nadzieje, ze sie uda. Jesli macie jakies porady to bardzo chetnie je przyjme, bo to pierwszy nasz tak powazny wyjazd w nieznane. 

3. Znalezc nowe mieszkanie - mamy już kilka na oku, jedno jest nawet z dostepem do basenu i silowni. 3majcie za nas kciuki by wszystko szybko i sprawnie sie ulozylo.

4. Cwiczyc codziennie - Mel B, Jillian Michaels to moje ulubione "trenerki" :) widze efekty po cwiczeniach z nimi dlatego cisniemy cisniemy dalej :) Nawet zaczelam biegac, ale ostatnio pogoda nie jest odpowiednia. A u was jak z kondycja w nowym roku?

5.  2-tygodniowa dieta raw przed wyjazdem na wakacje jest dla mnie koniecznioscia - musze się tylko zawziac i zrobic to. Już nawet znalazlam swietny blog z surowymi przepisami u vi&raw.

6. Oszczedzanie pieniedzy na czym się tylko da - na zachciankach jedzeniowych, ubraniowych i innych. Przez ten miesiac zadnych imprez czy chodzenia po sklepach (charity shopach).

7. Dokonczenie choc jednej ksiazki - rozpoczelam az 3 ksiazki, ktorych nie mogę dokonczyc. Do konca lutego jeszcze sporo czasu wiec mam jeszcze czas.
 


1 komentarz:

  1. zgadzam się z Tobą to co jest na piśmie bardziej nas motywuje do działania! Wakacje w Tajlandii mmm marzenie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za twój komentarz.

xoxo, Basia