piątek, 10 stycznia 2014

Zdrowotny napój - sok z marchewek




A dzisiaj na żółto-pomarańczowo. Zdrowy sok świeżo wyciśnięty to najlepsze co można sobie zafundować przy spadku energii i braku witamin podczas tych zimowych dni. Przygotowałam sobie w tej okazji sok z trzech składników. 


Sok marchwiowy z kilkoma dodatkami

Potrzebujemy:
- marchewki
- świeży imbir
- pomarańcze

Umyte marchewki, obrany kawałek imbiru i pomarańcze bez skórki wrzucić do sokowirówki/wyciskarki. I pić do dna!
Na zdrowie!








4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam mieszany sok z marchewki i jabłek :) chyba muszę w najbliższych dniach zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie pyszne i zdrowe koktajle :)! ja ostatnio jestem zachwycona takim z selera naciowego ijablka ! pychotaaa! ale marchewkowy tez pyszny :)! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakis czas temu mialanm faze na selera. Moglam pic z nigo sok caly czas.
      Ja również cie pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za twój komentarz.

xoxo, Basia