wtorek, 31 grudnia 2013

Best 10!




Oto 10 najchętniej czytanych, przeglądanych i komentowanych postów w 2013 roku. Zapraszam do krótkiego przeglądu.

Nr 1. kanapkowe szaleństwo 





Nr 2. jesienne dekoracje mieszkania 



Nr 3. jesienno-zimowe planowanie



Nr 4. wakacyjne obiektywne spojrzenie







Nr 6. domowe wykorzystanie szklanego pojemnika



Nr 7. jeden z ważnych dni








Nr 9. proste zasady na to by pięknie wyglądać



Nr 10. Sposoby na złe samopoczucie




Dziękuję Wam wszystkim za to, że byliście ze mną w tym roku. Dziękuję, że czytacie co piszę, że komentujecie i jesteście mi życzliwi. 
Będziecie ze mną przez kolejny oraz kolejny rok??

4 komentarze:

  1. uwielbiam pyszne kanapki !:) dlatego od razu kliknelam na posta z kanapkami ;D
    wszystkiego najlepszego w nowym roku, spelnienia marzen :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jak kanapka jest w zdrowej i smacznej formie to już jest bomba!
      Dziekuje za zyczenia. Tobie tez zycze cudownego, nowego roku pelnego inspiracji i realizacji celow. :)

      Usuń
  2. lubię takie podsumowania - trafiłam tu bardzo niedawno, więc to świetny sposób, żeby nadrobić wszystko, co przegapiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bardzo mi milo, ze mnie znalazlas :)
      Znajdziesz tu sporo ciekawych przepisow, fajnych miejscowek w Londynie i innych.

      Usuń

Dziękuję bardzo za twój komentarz.

xoxo, Basia