niedziela, 22 września 2013

Nafaszerowane!

No to zrobiło się kulinarnie na blogu, ale nie mogłam się powstrzymać przed pokazaniem wam tego przepisu. Ostatnimi czasy udaje mi się robić nowe, czasem przedziwne potrawy ze składników, które znajduję w kuchni. No i wyszło świetnie!
Przekonajcie się sami.

Składniki:
- cukinia
- papryka
- pomidor
- tofu z bazylią
- świeży szpinak
- przyprawy (do wyboru do koloru)
- olej z ryżu



Wydrążyłam cukinie przekrojone na pół. Pokroiłam resztę warzyw i doprawiłam. Naładowałam cukinie skrojonymi warzywkami, skropiłam oliwą i włożyłam do piekarnika na 180 C na 15 minut.

* zdjęcia mojego autorstwa

Oczywiście można mieszać z mięsem (choć wtedy trzeba dłużej piec) lub serem. Faszerujcie tym czym chcecie. 

Wszystko pięknie, smacznie i bardzo szybko. Ha! i  jeszcze zdrowo. 

Smacznego ! 

2 komentarze:

  1. wygląda pysznie!
    dziś podobne składniki kroiłam na leczo mojej mamy - najlepsze na świecie <3
    Ale Twoja wersja pewnie jest równie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa! już wiem o czym zapomniałam dzisiaj. Miałam zrobić leczo na obiad. Dzięki za przypomnienie :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za twój komentarz.

xoxo, Basia