piątek, 30 sierpnia 2013

Malinowy zawrót głowy

Dzisiaj smacznie i zdrowo. 
I kolorowo!
Maliny rządzą.

Smoothie na bazie papaji (śniadanie)

Składniki:
- dojrzała papaja
- 1/4 melona
- garść malin
- garść borówek

Umyte, zmiksowane i gotowe do wypicia. Mniammmm :)



Sałatka z malinami (obiad)

Składniki:
- sałata lodowa
- ser kozi
- maliny
- oliwa z oliwek
- malinowy ocet balsamiczny

Porwana sałata lodowa, pokruszony ser kozi, wrzucona garść malin, skropione oliwą i octem balsamicznym. Nie ma nic lepszego!


* zdjęcia mojego autorstwa

A wy lubicie sałatki z dodatkiem owoców? Zawsze jest to jakaś odmiana. Nie ma nudy ;)

Smacznego !

8 komentarzy:

  1. Ja robię i bardzo lubię sałatkę z truskawkami, rukolą, owczym serem i sosem miodowym. Ta z malinami też wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smoothie - jakie to musi być pyszne :D

    z owocami jadłam tylko owocową ;p :) przyznam szczerze, że innej nie miałam okazji spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju sałatki :) to prawda, czasem do jakiś wymysłów muszę się przekonać, ale z reguły jestem na tak! :)

    Mam nadzieję, że i treść mojego wpisu (oprócz tytułu) spełniła Twoje oczekiwania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez oczywiscie, ze spelnia moje oczekiwania. Chodzilo mi o to, ze w samym tytule jest moc! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za twój komentarz.

xoxo, Basia