czwartek, 15 sierpnia 2013

DIY: naszyjnik


Ten oto prosty naszyjnik w piękne czerwone wisienki zrobiony jest z ... .
Chcecie wiedzieć??





Z tej sukienki, którą upolowałam w SH. Przyciągnął mnie jej materiał. Kupiłam ją z myślą o noszeniu w letni dzień, ale góra dziwnie leżała, więc pomyślałam, że troszkę ją przerobię. Odcięłam górę sukienki, a dół przeznaczyłam na spódniczkę, którą tylko musiałam podszyć. 


Do zrobienia wisiorka użyłam metalowych "guzików" i łańcuszka (ze starego zapomnianego naszyjnika).


Cięłam, cięłam.
Wycinałam.
Łączyłam.
I wyszło to ...


 Zaczepiłam łańcuszek z tyłu i w ten oto bardzo banalny i recyklingowy sposób stworzyłam nową letnią biżuterię.



A prezentuje się tak! Podoba się?

 * zdjęcia mojego autorstwa



10 komentarzy:

  1. szkoda trochę takiej ładnej sukienki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, nie szkoda. Kiepsko leżała na górze, więc szkoda aby leżała na dnie szafy. A tak zrobiłam z niej spódniczkę i część materiału wykorzystam w przyszłości do innych DIY.

      Usuń
  2. śliczny i bardzo oryginalny pomysł, w sumie to uniwersalny,hmmmm mam tyle skrawków różnych tkanin ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Jeśli pozwolisz, to ściągnę go od Ciebie. Dawno już nic nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, bierz i korzystaj ile chcesz :D

      Usuń
  4. Wyszło fantastycznie!! Pomysł pierwsza klasa :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za twój komentarz.

xoxo, Basia