piątek, 28 czerwca 2013

DIY: motywująca tablica

Zapewne znacie i kochacie plakaty, rysunki, obrazki z motywującymi lub zabawnymi tekstami oraz rysunkami.

Ja je uwielbiam!

Żeby nie powielać oraz kopiować już wymyślonych wzorów postanowiłam sama zrobić swoją motywującą tablicę.

Użyłam:
- płótno do malowania
- skrawki z gazet
- pocztówkę
- nożyczki
- taśmę dwustronną.

Powycinałam ciekawe teksty, wyrażenia, zdjęcia. Ułożyłam na tablicy i przykleiłam taśmą.

Stoi na nocnej szafce przy moim łóżku. Zerkam na nią zawsze gdy kładę się spać i kiedy wstaję. Przypomina mi co jest dla mnie ważne i motywuje do działania. 

Lato.
Czerwone usta i szczery uśmiech.
Piękno i delikatność.
Prostota.
Moje życie.





* zdjęcia mojego autorstwa




5 komentarzy:

  1. naprawdę świetny pomysł i bardzo ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Loramita. Gdy przyszedł do głowy mi ten pomysł, od razu wiedziałam, że będzie świetnie wyglądał.

      Usuń
  2. zakochałam się w tej tablicy ! :) autentycznie !! :) tylko nie wiem, czy moje lewe ręce pozwolą mi ją sobie odgapić od Ciebie.. ;)) w ogóle widzę, że Ty tu ładne cuda tworzysz :) co będzie kolejne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko za miłe słowa. Co będzie dalej? Przekonacie się już niedługo.

      Usuń
  3. Uwielbiam takie projekty, fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za twój komentarz.

xoxo, Basia